צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7989
חייגו 077-727-7989
נגישות
  • ניווט מקלדת
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות הפוך
  • A-A-A
קופה רושמת
בלוג

מענה אנושי לתקלות בקופות סליקה

מענה אנושי לתקלות בקופות סליקה

העידן הדיגיטלי מציע לנו שפע של פתרונות במגוון תחומים. תם העידן בו כל פעולה שאנחנו מעוניינים לבצע הייתה צריכה לעבור תחת ידי אדם, הגיע זמן בו אנשים יכולים לבצע פעולות רבות באמצעות מערכו ממוחשבות, וכל זאת בלי לפנות לגורם אנושי ובלי לשוחח עם אף אחד. אכן, מערכות דיגיטליות מתקדמות תופסות כיום מקום משמעותי בחיים שלנו ומאפשרות לנו לקצר תהליכים ולבצע פעולות בעלות משמעות רבה באופן עצמי.

ביצוע תשלום וסליקה

אח התחומים המשמעותיים בעניין זה הוא תחום ביצע תשלומים וסליקה. כל לקוח יכול לערוך קניה בכל עת בחנויות המקוונות ולבצע את התשלום באמצעים דיגיטליים. כמו כן כל בעל עסק יכול לדאוג לעצמו למערכת דיגיטלית שמספקת לו שירותי סליקה. מערכות אלו מקלות על החיים שלנו ומאפשרות לנו לנהל עסקאות בכל עת ובכל שעה מכל מקום ונקודה ברחבי העולם. כמובן שלשם כך עלינו להתאים לעצמנו את המערכת המתאימה והנכונה לנו, מערכת הסליקה היעילה והמקצועית שאכן תספק את הצורך ותאפשר לנו לנהל את העסק במינימום תקלות.

תקלות עלולות להתרחש

אמנם כולנו מעוניינים להגיע למצב אוטופי בו התקלות פסו ונעלמו מן העולם וכל הפעולות וגם העסקאות מתבצעות על הצד הטוב ביותר ללא עיכובים טכניים בלתי צפויים אבל המציאות בשטח מוכיחה שאנחנו רחוקים ממצב אידיאלי זה. וכל עוד מערכות דיגיטליות נתקלות בתקלות מפעם לפעם עלינו לוודא כי בחירת המערכת שמספקת לנו שירותי סליקה מלווה במתן מענה אנושי למקרים של תקלות.

מוקד שירות לקוחות למערכות הסליקה

ואכן, אחד היתרונות הבולטים של קופות הסליקה של חברת IPAY היא העובדה שכל לקוח יכול לקבל מענה אנושי באמצעות פניה אל מוקד שירות לקוחות. הפניה מופנית לנציגי השירות שמכירים את המערכת היטב ויודעים אילו פעולות יש לבצע על מנת להחזיר את המערכת לפעילות תקינה. כמו כן יש לדעת כי מוקד שירות לקוחות מספק טיפול מהיר ויעיל לכל פניה ומאפשר ללקוחות לנהל את מערכת הסליקה אותה רכש בצורה תקינה בכל עת. וגם אם מתרחשת תקלה היא תגיע אל פתרונה בהקדם האפשרי.

מענה אנושי ושירות נחוצים לכל לקוח

כולנו מכירים כיום את המערכות הממוחשבות שמאפשרות לנו לבצע פעולות בכוחות עצמנו. אבל המציאות מוכיחה שלא כל אחד מצליח להסתדר עם העניין בקלות, במיוחד אם המערכת אינה ידידותית מספיק ומציבה קשיים בפני המשתמש. כמו כן יש מערכות מורכבות יותר שעשויות להיתקל בתקלות שונות במהלך התפעול שלהן. כמובן שבכל מקרה כזה יהיה צורך לאתר את איש המקצוע שיוכל לספק מענה ולטפל בבעיה בהקדם האפשרי. כך שהתקלה תגיע אל פתרונה ומערכת הסליקה תחזור לפעול ביעילות מקסימלית. כי חבל על כל עסקה שלא יוצאת על הפועל, וחבל על כל לקוח שמחליט למצוא לעצמו חנות אחרת...